Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Polskie stoisko narodowe na Gamescom 2022!

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Małgorzata Brodzicka | 2022-07-27 10:10:06
gamescom, gaming, niemcy, targi, stoisko

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) zaprasza do skorzystania z możliwości promocji na polskim stoisku narodowym na targach Gamescom 2022 w Kolonii w dniach 24-26 sierpnia br. Polskie stoisko zostanie zorganizowane w biznesowej części targów - Business Area.

Nazwa wydarzenia: Gamescom

Termin: 24-26 sierpnia 2022 r.

Strona wydarzenia: www.gamescom.global

Lokalizacja: Kolonia, Niemcy

 

 

Gamescom to największe targi gier interaktywnych i rozrywki w Europie i drugie największe tego typu wydarzenie na świecie. Co roku targi odwiedza ponad 350 tys. osób, a swoje gry prezentuje ponad 1000 wystawców z całego świata.

Firmom zainteresowanym promowaniem swojej oferty na stoisku narodowym w 2022 r. PARP umożliwi:

  • wyświetlanie materiałów audio-wizualnych (filmy promocyjne, prezentacje, itp.),
  • prezentację materiałów informacyjno-promocyjnych (foldery, ulotki, gadżety itp.),
  • korzystanie ze stoiska w celu organizacji spotkań z partnerami biznesowymi w przygotowanej na stoisku strefie b2b lub VIP room-ie.

Wszystkie firmy zainteresowane ww. formami promocji na polskim stoisku narodowym prosimy o zgłoszenie na adres: malgorzata_brodzicka@parp.gov.pl

Na stoisku przewidziana jest także strefa gamingu, na której każdego dnia zaprezentujemy 10 najnowszych polskich produkcji (10 gier każdego dnia trwania targów, łącznie 30 tytułów). Do promocji w tej strefie zapraszamy w szczególności firmy spełniające następujące wytyczne:

  • polskie gry przedpremierowe (maks. 8 miesięcy do premiery) lub maks. 3 miesiące po premierze na pierwszej platformie.
  • osobisty udział przedstawiciela firmy na stoisku (wszelkie koszty, w tym koszty biletów na targi, uczestnicy pokrywają we własnym zakresie).
  • dostarczenie na stoisko komputera do prezentacji danej gry – organizator stoiska zapewni stanowiska do gier z ekranami i obsługę techniczną.

Firmy zainteresowane udostępnieniem gry do promocji na stoisku proszone są o przesłanie formularza naboru i linku do trailera lub nagranego gameplay’a (preferowane unlisted video na YouTube) na adres: malgorzata_brodzicka@parp.gov.pl

Formularz do pobrania znajduje się TUTAJ.

Liczba gier, które zostaną zaprezentowane na stoisku, jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń, przy czym organizatorzy zastrzegają sobie prawo wyboru gier do prezentacji.

Promocja i korzystanie z polskiego stoiska narodowego są nieodpłatne.

 


 

Stoisko zostanie zorganizowane w ramach projektu „Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki – Brand”, poddziałanie 3.3.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020.





Wybrane
oferty polskich przedsiębiorstw

ActCAD 2022 PRIME

ActCAD PRIME to nowoczesne oprogramowanie 3D CAD z funkcjami BIM. Rodzimymi formatami plików Act...
Polska - Grodzisk Mazowiecki 2022-07-20 Dodał: Mariusz Ostrowski IT/ICT, Transport i logistyka, Architektura, Budownictwo, Budownictwo i architektura Zobacz ofertę

intermedialna.pl Blog

Oferta przeznaczona dla firm zainteresowanych artykułem sponsorowanym na blogu intermedialna.pl
Polska - Swarzędz 2022-04-26 Dodał: Wojciech Fedczyn IT/ICT, Pozostałe branże Zobacz ofertę

Matula Kancelaria Prawna

Oferujemy kompleksową obsługę prawną spółek, osób prowadzących działalność gospodarczą i osób fiz...
Polska - Wrocław 2016-04-22 Dodał: Użytkownik Zdrowie i medycyna, Doradztwo/consulting/edukacja, Handel, IT/ICT, Usługi finansowe Zobacz ofertę

Zobacz więcej ofert